Vågångest.

Idag ställde jag mej på vågen. Något jag inte
skulle ha gjort. Det är lätt att vara efterklok.
Och för att uttrycka det milt: jag borde låta
bli julmaten. Jag äter som jag alltid gjort och
tränar 4 hårda pass i veckan. Och jag lever efter
mottot: "Det är bättre att träna hårt, så man kan
äta det man tycker är gott".
Men jag äter ingen
skräpmat/hämtmat, utan lagar allt själv. Med
lightprodukter. Jag har till och med börjat äta
sallad, trots att jag inte tycker om det. Jag
dricker, i princip, ingen alkohol och jag äter
chips på helgen. Ja, chips är min last och det har
jag inga problem med att erkänna.

Hjälp. Siffrorna på vågen bara stiger.


Kommentarer
emelie säger:

Samma här. det är verkligen grymt tråkigt när vågen skjuter iväg. Det är bara att kämpa på. Ha de bra vännen!

2010-12-20 | 22:47:08
Bloggadress: http://emeliethalin.blogg.se/
Emma säger:

men det är ju musklerna som väger!

2010-12-21 | 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback