Slow me down.

Igår hade jag en sådan där dag, då det som kan gå
åt he*vete gör det. Och när det väl har börjat så finns
det inget slut på det.
Åkte in till skolan, praktisk examination som (tack och lov)
gick vägen. Bråttom hem - då är bussen såklart försenad
12 minuter. Hoppade av i Vrigstad 17:30 och spinningen
börjar 18:00. När jag skulle köra ut bilen från busshållsplatsen
får jag naturligtvis vänta på att århundradets lastbilskaravan
ska köra förbi. Riksväg 30 snorhal hela vägen hem. Körde ifatt
en lastbil till på Hjälmserydvägen. Hemma 17:45. Av med smink,
på med träningskläder, kissa och sätt upp håret! Är förbannad
och funderar på att inte träna alls. I protest. Springer in på
spinningen 18:02. Högtalarna fungerar inte. Men när jag väl
satt mig på cykeln och börjat trampa är jag lycklig, så lycklig
över att bestämde mej för att åka och träna med min lilla
spinningfamilj Ulle, Erik och Hampus.

Imorgon ska jag & Ulle träna igen. Sa jag ON FIRE?!



Puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback