En bit kärlek

Det finns förmodligen få saker som gör mej så varm
inombords som kärleksfulla och mysiga brorsdöttrar.
Som när liten T kommer med sin snutte, tittar på mej med
de blå ögonen och säger: "Hanna, jag vill sitta din knä".
Eller när Moa ritar ett hjärta, klipper ut det och hänger
det på kylen (det var iofs till Matilda, men ändå..).
Eller när Moa, mitt i affären, vill bli buren för att hon
fryser och vill värma sig på mej.
Och vi har badat. Ätit kycklingspett. Vräkt i oss chips
och ostbågar. Spillt köttfärssås i soffan. Ätit glass.
Sjungit.
Och jag bli varm i hjärtat av att umgås med min syster <3.

Projekt "Träning av knä" är igång i form av powerwalks.
Igår rev jag av 7,8km i en rasande fart. Idag - träningsvärk
som spelar i en helt egen division. Men knäet har inte
protesterat en gång. Värt! Snart kan jag springa igen.
Nu, om någon gång, behöver jag envisheten som jag inte
har några problem med att plocka fram i vanliga fall.

I will love you, baby. Always.

Kommentarer
matilda säger:

du är så fin <3

2010-08-15 | 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback