Torpet är i ordning.

Ordningen börjar bli någorlunda återställd på jobbet.
Örjan har redan varit tillbaka i några veckor och idag,
när jag klev in på jobbet upptäckte jag att IP var tillbaka
på sin plats. Ewa är tillbaka på inköp och cheferna börjar
sakta men säkert droppa in. Ordning på torpet gillar jag.
Själv jobbar jag en vecka till. Det är enligt schemat, ska tilläggas.


Mor & far har återvänt till GBG. Jag vet inte riktigt om jag gillar
det, det var mysigt att ha dem hemma. Men. MEN - nästa vecka
får storstaden celebert besök i form av bönder från Småland!
Då får jag träffa mamma & pappa igen. Föräldrar är bra, mina
föräldrar är bäst.
Om inbjudan till Ellen & Johan står kvar så ska vi invadera deras
lägenhet med inflyttningspresent. Och pepp till Ellen som ska springa
Midnattsloppet. Det som gör ont i hjärtat är att hon ska springa
utan mej. Eller så går jag - beslutsångest? Jo. Bestääääm åååååt meeeej då!
Allvarligt talat - bestäm åt mej.


Vi kan väl dela en pava vin,
här bland blommor och bland bin?
- Marcus Nyberg

Kommentarer
Ellen säger:

KLART att inbjudan står kvar. Jag är ju i full gång att planera vad vi ska äta och längtar massor tills ni kommer. Vi får bara bestämma vilken dag ni kommer.

Jag tycker faktiskt att du ska starta och gå/halvjogga och se hur långt det går. För du kan ju faktiskt komma i mål fast inte under timman kanske hehe ;)... Pussss <3

2010-08-09 | 22:38:40
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback