Schemakoll.

Det finns potential för en hel del skolk under hösten.
Vilket jag egentligen inte borde skriva, eftersom pappa
läser detta. Men allvarlig talat, när det står
"Vetenskapens dag" på schemat så kan jag inte läsa
annat än "Skolk". Och har man en bit att åka så läser
man "Skolk" på ställen där det står "Arbetsterapins dag"
också. Allt som inte är vrålviktigt går fet bort.

Dagen på jobbet har bestått av betydligt mindre hot.
Glad stämning. Trevliga kunder som, och nu citerar jag,
"tackar för en otroligt schysst service". Man blir glad.
Nästan tårögd, faktiskt. Lunch hos min kära syster, som
hade lagat kyckling i ugn och ris. Bäst är hon.

I love you more today than yesterday.
I love you less today, less than i will tomorrow.
Som pappa alltid sjungit för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback