Skoköp och befriande känslor

Ja. Jag beställde skor från HM igår. Alltihop var Senkas fel. Katastrofen var ett
faktum när hon så snällt skickade över en rabattkod på 25 % till mig. Hmm.
Jag blev så illa tvungen att hitta något att handla, eftersom jag hade rabatt.

Lookie lookie. Redan beroende av dem.
Kommer redan nästa vecka. Jag tror jag är kär i HM shop online. Dagens tips - tips I say!
Hoppas hoppas de passar mina pygméfötter. Strl 36 var minsta möjliga. Endast 75kr.
Självdisciplinen lös med sin frånvaro och jag är glad att jag får tillbaka 4700 på skatten.

Och just nu sitter jag i min soffa och känner ett lyckorus och någon form av befriande känsla.
Detta beror på två saker: jag är nykär i den där sambon of mine OCH jag har förstått
var sarkomer och Z-band är och hur de hänger ihop med muskelkontraktionen. Ja, det är sant!!
Ljuset gick upp för bara någon minut sedan. Omtentan kan nu ta mig där bak, för jag är
waaaaay more envis än den tönten. Ja - pappa upp i dagen, det är jag det.
Enligt farmor i alla fall :).

Nu får jag nog plugga en stund till, så jag kan åka på spinning sedan.

Min familj är världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback