Nu rättar jag till.

Klargörande om mitt förra inlägg gällande min sambos
datakunskaper och kostnaden på 1800:
Han bad mig titta igenom att han gjort rätt, för att han
själv är osäker på villkor, finstilta texter och allt som hör
avtal och datorer till. Det resulterade i att jag, med lite mer
erfarenhet av datorer, hittade ett bättre alternativ som gjorde
att vi slapp kostnaden, som uppstod på grund av ett missförstånd
från början.

Så. Alla har vi olika kvalitéer och i vårt hus brukar vi skoja om
att Erik inte är så intresserad av datorer och det som hör till.
Han är däremot haj på annat som jag inte är haj på, så som bilar,
TV-spel, byta cykelslangar, åka skridskor och en massa annat. Mitt
förra inlägg kunde visst tolkas mer allvarligt än det var menat, så
det har jag nu plocka bort och vill med det säga att jag aldrig aldrig
menade att låta nedlåtande mot min sambo. Han är ju bäst...!?

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback