Annan form av beroende?

Jag blir så trött och arg de dagar jag behöver ge mig ut
i det här skitvädret. Finns det inte ens gräns för hur mycket
det är okej att blåsa och regna på ett år?

Och förresten, alla ni som är beroende av wordfued - jag har
ett mycket bättre beroende till er. Skaffa Funbeat och låt er
sakta men säkert slukas av träningsplanering, statistik och 
cirkeldiagram med roliga färger över dina träningsformer.
Och framför allt - man är otroligt nöjd när man tittar tillbaka
på veckan som gick och ser att typ fem-sex av sju dagar är
ifyllda med nyttiga och hälsosamma aktiviteter. Det ni!

Ikväll ska jag i alla fall få ge mig iväg på core - världskul!


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback