Sista för ikväll.

Ja, nu sitter jag här stel som en pinne för att inte
sladdjäveln ska flytta på sig. Jag hade tagit några
bilder som jag skulle ladda upp här, men jag stötte
på problem då adaptersladden ligger precis intill
USB-porten = Vågar inte röra. Jag får visa dem en
annan dag.

Ny sladd är i alla fall beställd, och den gick på 500 spänn.
Förhoppningsvis är den här redan imorgon, och då är
allt som vanligt igen. Jag har nämligen ryggproblem efter
dagens plugg, eftersom jag inte kunnat ändra ställning
(förutom att resa på mig och gå en sväng i lägenheten)
på hela dagen. Tack och lov för löpningen, den fick en
hel del kroppslåsningar att lossna.

Idol. Sängen. Imorgon ska jag till skolan, eftersom SPSS
(statistikprogrammet) till hemtentan inte gick att installera
på min dator. Något mer i datorväg som ska krångla? Gör
gärna det innan C-uppsatsen i så fall. Tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback