Förlåt!

Kombinationen skolrivstart, träning och jobb blev inte som
jag tänkt mig. Det första som hände var att det svämmade
över jag stressen sänkte sig över mig som ett tungt täcke.
Faktum är att jag i fredags kväll var gråtfärdig.

Idag har hela familjen varit på 4-årskalas hos liten T. Det
har öppnats paket, blåsts såpbubblor och fikats. Tyvärr
missade (!) jag att ta med kameran, så den lyckliga 4-
åringen blev inte förevigad. Jag känner att det är dags
att jag lovar bättring med fotandet.

I vilket fall - jag är tacksam över er trogna läsare trots
att jag brister med både inlägg och foton. Jag lovar att
ni intensivt ska få följa min C-uppsatstermin från och med
nu.

Idag har jag i alla fall inhandlat nya träningskläder på
Stadium - det gillar jag. Att vara snygg när man tränar
gör det hela ännu lite roligare.

199 kr.


99 kr. Köpt ett svart också.
Foto: Stadium.se

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback