Evighetsvecka.

Min dag har, som de andra dagarna den här veckan, gått i
jävulens tecken. Jag vill inget hellre än att lägga den här
veckan bakom mig. Tack och lov för Senka och Ellen.
Hemtentan suger musten ur mig - jag känner för att
slänga den i väggen och lägga mig under täcket tills det blir
måndag. Nåja, den ska förhoppningsvis vara över imorgon
och sedan går vi mot en överaktiv helg!



Och här nere hade jag innan skrivit en hel massa om varför
jag vill flytta ifrån Rörvik. Jag raderade det av sådana skäl
att det finns alldeles för många som tar saker personligt.
Summan av kardemumman blev att jag är så trött på att
det mesta här bara handlar om skvaller. Vem. bryr. sig?

Men det vankas inte storstad. Nej, samhälle är något för
mig. Bara inte ett såhär litet..

Puss.

Kommentarer
Em säger:

SÄVSJÖ! du kommer inte undan skvaller, men du kommer få + 3 livsmedelsbutiker (+ någon utländsk skit) , people, stadshotellet (16 + is the shit.), badhus mm. det bästa av allt vore att jag skulle få en ny träningsvän som kan piska upp mig slöa dagar som denna. :)

2011-09-28 | 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback