Armar och axlar

Jag har fått lite frågor om vad och hur jag tränar när
jag tränar styrketräning hemma. Så jag tänker att jag
ska börja lägga ut övningar på bloggen för att hjälpa
er där ute med idétorka. Just idag såg min styrketräning
ut såhär:

Det är egentligen inga konstigheter. Biceps med gummiband.
Statisk träning genom att hålla still i det läget som syns på
bilden. Annars kör jag bara upp, ner, upp, ner osv...




Triceps med gummiband - även här upp, ner, upp, ner osv.




Axlar och rygg med gummiband - sitt som på bilden och dra
bakåt, släpp sedan inte efter när du går tillbaka utan håll emot
även då.




Jag körde också plankan 2,5 min på varje sida. Jag repeterade
x antal gånger och tiden slutade på 45 minuter. Svårare än så
var det inte idag.

Sprang sedan en mil på gymmet, med tiden 54:25 minuter.
Hur bra är jag?! Rekord.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback