Kräftskiva i bilder.

Igår anordnade mamma & pappa en helt fantastiskt
rolig kräftskiva. Att till och med jag snapsade både
sambuca och dillsnaps tycker jag är ett tecken på att
festnivån är ganska hög.
Här kommer kvällen i bilder.

Fördrink i trädgården, i det otroligt fina vädret.




Thelma på ett strålande humör.




Uppiffad Moa, kvällen till ära.




Svägerskan Marlene - snygg som vanligt.




Kärlek på gräsmattan




Syskonkärlek <3.




Världens bästa pappa!




Liten T - söt så man inte kan sluta titta på henne.




Fasters fina Moa <3. Kräfthatten är på!




Världens bästa mamma!




Kräfthögen.




Erik har fått en hemgjord kräfthatt...




.. Precis som jag och Marlene.




Här börjar det bli riktigt roligt!




Och det roliga bara fortsätter.




<3




Finfin kärlek.




Thelmas nyinköpta och otroligt passande tröjan. Inhandlad av
ingen mindre än gudfar Bullen.




Marlene fjäskar för svärfar :)..




.. Och Thelma för farfar.




Pappas kräfthatt såg, i slutet av kvällen, ut såhär.
Lyckad fest, med andra ord!



Nu säger jag godnatt för jag har en lång vecka framför mig.

Tack, alla inblandade, för en fantastisk helg!

Kommentarer
Ida säger:

Vilka härliga bilder! Man blev helt glad när man tittade på dom. :D

2011-10-02 | 23:16:48
Mamma säger:

Underbara bilder !!!och under alla mina år ihop med din far, har kräfthatten alltid sett ut så när vi har kommit hem från kräftfest. Ha,ha,ha äntligen förevigad.

2011-10-03 | 18:29:46
Johanna säger:

Mamma: här kommer länken http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-lammhult-bjorn-vaxjo-kommun-limmarvagen-3-2714980



Det var visst hemnet.

2011-10-03 | 19:08:00
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Anonym säger:

2011-10-03 | 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback