Håll tyst!

Jag gav mig tidigare ut på en långpromenad
i det fina höstvädret. Så vackert det är när
löven faller och allt är orange, gult och grönt.



Det är synd att det finns så många gapande och skällande
hundar i det här samhället, som tar udden av att vara ute.
Jag gillar inte hundar, det är jag rätt öppen med. Men jag
gillar än mindre ägare som inte kan uppfostra dem till att
hålla k*ften! Visst, det finns vakthundar som skäller för att
vakta. Men seriöst - om jag går ute på gatan utan minsta
tillstymmelse till att försöka ta mig in i deras trädgård - då
finns det väl ingen anledning att skälla? En av hundarna
skällde när den inte ens såg eller hörde mig längre - vadå
gnälla bara för att man ska? Håll tyst!!

Det var allt för mig! Nu kommer snart min frisör och ska
få ordning på mitt hår.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback