Det här med att bestämma sig

Jag funderar och funderar. Jag ska träna idag och i normala
fall har jag step up på tisdagar. Dels för att det är roligt och
dels för att det inte är lika fysiskt krävande som de andra
konditionspassen jag genomför på en vecka. Men. Eftersom
jag jobbade igår efter praktiken, så hann jag inte träna. Då
tycker jag att jag behöver ett tufft pass idag och inte ett
pass jag kan glida igenom.

Frågan lyder: Ska jag gå på step up och glida mig igenom
ett pass eller ska jag ta mig till gymmet för att springa en
runda långt och snabbt? Det är stor skillnad i hur mycket
fysik som krävs. Och jag är sugen på ett svintufft och
pressande pass. Dessutom kommer jag hem mycket tidigare
och kan slå mej ner i soffan en stund innan jag behöver
lägga mig. För mig som tränar alla vardagar (oftast kväll)
så är det guld värt att ha någon kväll där det finns en stund
över för lite umgänge med min sambo. Minns inte när vi åt
kvällsmat tillsammans på en vardag sist.. Går jag på steppen
så kommer jag inte vara hemma förrän tidigast 20:30.

Nu ska jag fundera lite till..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback