Dagens åstadkomna.

Nödvändigheter på IKEA. Stickad tröja på BikBok.
Säga hej till Senka och Alen. Sprang förbi brors
bil på parkeringen och insåg att han också var på
IKEA idag. Möttes upp och sa hej. Vidare till City
Gross, som inte går att "springa över snabbt".
Hem! Vattna blommorna på Ekgatan. Hemhem!
Packa upp. Byta glödlampor och lampskärmar.
Städa på soffbordet och förändra med lite nya
saker. Leta i skrymslen och vrår efter ljuslyktor,
som jag visste att jag hade.. nånstans.. Göra
müsli. Pust!

Stor burk till mig och Erik, en lite mindre burk till Moa & Thelma.
Liten T har, för övrigt, en skadad haka efter att ha trillat av stolen
i vårt kök. Stackars liten! Jag fick trösta, torka tårar, badda med
vatten och handduk och plåstra om.



Nu ska jag titta på Tre Kronor och äta lite popcorn, för att avsluta helgen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback