Ben och rumpa

Nedan övningar förekommer frenetiskt i mitt hem när jag
bestämt mig för att rumpan (och ibland benen) ska få sig
en omgång.

"Kissande hunden"





Upp och ner med höften. För att göra det hela ännu lite
jobbigare kan man sträcka ett ben rakt ut samtidigt.





Utfall, helt enkelt.




Knäböj med benen brett isär - ger rumpan ett ordentligt pass.
Jag tar inget ansvar för era knän här, då det är viktigt att
tårna/fötterna pekar i exakt samma riktning som knäna när
ni går ner.



Det hela är väldigt enkelt. Jag är mycket noga med att inte
träna benen med något annat än min egen vikt, eftersom mina
knän då inte orkar med så många pass på en vecka som jag
önskar.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback