Andas in - andas ut.

Andetag in i fredags morgon - andetag ut söndag kväll.
Jag har, den här veckan, testat att vila mig i form. Lite i alla fall.
Jag drabbas ju nämligen ibland av huvudvärk och de dagarna är
det inte lönt att försöka sig på träning. Så den här veckan har
slutat med något mindre hårt pass och någon mer powerwalk.
Och vet ni? Det har varit så skönt. Jag var så motiverad idag när
jag kastade mig upp på löpbandet efter jobbet. All in och tiden
slutade på 25 min 25 sek och 5 km. Och då var jag döende efteråt.

Väl hemma fick jag laxen serverad av min fina sambo och vi har
nu halkat ner i soffan, där vi stannar resten av kvällen. Det är
jag bannemej värd efter den här helgen!

Igår kväll var jag, Erik och bror med familj hos farmor. Så mysigt!
God mat, efterrätt och två ungar som höll låda en bra bit in på
kvällen. Thelma gav upp, däckade i soffan och lyfte inte på huvudet
så hemskt många gånger efter det. Moa körde sedan all in helt på
egen hand och ansträngde sig så till den milda grad för att inte
somna.

Nu - filmtime!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback