Ur form.

En hektiskt termin blandat med en massa jobb
och träning har satt sina spår. Därför har jag
träningsvila idag och pysslar om mej själv, min
disktrasekropp och mitt onda huvud.
Det som
trycker mej idag är att jag hade planerat ett fett
träningspass, som jag nu för stå över. Om jag inte
hinner träna imorgon, så går jag ett pass back den
här veckan, vilket ger mej ännu mer huvudvärk än
den jag redan hade. Ond cirkel eller? Den som förstår
hur svårt det är att beordra en beroende kropp till
träningsvila, räcker upp en hand! Skämt åsido. Det är
faktiskt inte så lätt som det kan låta. Därför behöver
jag ändå öva på det, så en dag som denna kan jag lika
gärna göra det. Behöver lära mig att slappna av lite, tror jag.

Senare kommer mamma och pappa på tacokväll.
Innan dess väntar jag dock hem min Sommen-kille.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback