To make each day count.

Trots att jag jobbar och pluggar som en dåre just nu,
så är jag så lycklig. Över att sommaren är på ingång.
Att Danmarksresan med familjen endast är tre veckor
bort. Att min drömsemester är på ingång. Att midsommar
med allt mys det innebär, närmar sig. Att sommaren ska
spenderas på Svenssons. Att termin 6 kommer ta mig till
min AT-legitimation. Att sommaren i Göteborg är fantastisk.
Att Midnattsloppet är en stadsfest utan dess like. Och att
min familj är bäst!

Och framför allt för att jag och min sambo ska ut och äta
med Filip & Stina imorgon. Världsmysigt.

Every day is an inspiration.

Kommentarer
Sigrid säger:

Det är så liver ska kännas hur uppplanerat det än må vara :D



kram på dej

2011-05-21 | 00:03:12
Bloggadress: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback