Tisdag.

Gårdagens löprunda satte sina spår i hela kroppen,
så crosstrainern fick ingen större utmaning av mig
idag. 30 minuter på den och ett halvhjärtat styrke-
pass senare sitter jag nu långt ner i min soffa. Och
solbränd är jag. Och njuter av min egentid, för Erik
är på fotboll.

Idag har jag läst ut den sämsta boken jag läst på
länge. Sekten av Jan-Sverre Syvertsen. Relativt
spännande handling, men slutet kom hastigt på
och var helt orealistiskt. Dessutom förstod jag
nog bara hälften av de sista kapitlena, då karak-
tärer som inte haft alls stor del i handligen plötsligt
dök upp. Rörigt värre. Läs den inte.

Imorgon är det dags för opponering av rapporten.
Det går nog bra, ska ni se. Ingenting oroar mig längre.
Snart är det sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback