Den berömda droppen.

Dagens störande moment:

Distanskurs där man aldrig träffar läraren borde
naturligtvis innebära att kursens instruktioner
(dvs. studieguiden) är desto tydligare för att
undvika missförstånd. Är det så i den här kursen?
Nej. Jag vill inte gärna klaga (jo, det vill jag), men
jag planerar mitt liv kring skolan och det enda som
stod på schemat för den här dagen var en granskning.
Jag ansåg då att jag hann jobba till kl.15 och sedan
fixa den. När jag kommer hem har läraren så sött
lagt ut ett anslag om att vi, istället för EN granskning,
ska göra TVÅ. Dubbelt arbete. Dubbel tid. Så nu har
jag hastat igenom två granskningar istället för att
göra en ordentligt. Jag börjar tröttna på det här med
att ändra, planera om och till sist göra om.
Utvärderingen på den här kursen kommer bli allt
annat än bra.

Hejdå. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback