Sätter punkt.

Vilken dag så förvirrande! Nuvarande kurs ger mig
gråa hår och det är inte för att den på något sätt
är svår att genomföra. Nej, det beror på att lärarna
inte är konsekventa. En del saker ska göras i studiepar
och en del enskilt utan någon som helst logik. I vissa
fall ska en del av en uppgift göras i par och nästa del
ska göras enskilt. Granskningslistor läggs ut, med utrymme
för fri tolkning. När jag (och många med mej) redan gjort
granskningen kommer en ny granskningslista ut. Samma dag
som hela granskningen ska vara klar. Börja om på nytt och göra om.

Och det är bara några av de saker som förvirrat mig.

Tack och lov för träning ikväll. Nu måste jag verkligen förflytta
mig från datorn ett tag, glasögonormen känner av att hon
suttit här sedan 7:30 i morse.

I don't want the trust that can be bought
My kind of trust is a shareware.
- The Ark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback