Klack - jatack!

Grand Samarkand var inte riktigt så roligt som
jag hade tänkt mig. Det kan också bero på att
jag endast hittade en av de 7 saker som stod
på inköpslistan. Det största målet var nya
träningsskor. Och hur sur tror ni inte jag blir
när varken storlek, färg eller tänkt pris stämmer
överens? Planen är att leta vidare i stora härliga
staden Göteborg.

Det här fick i alla fall följa med hem. Bikini för att
jag längtar något så otroligt efter den planerade
Italientrippen till sommaren.



Och nu till min favorit. Jag kan inte sluta se på dem. Kan inte sluta
prova dem. De är underbara. Jag har upptäckt att en sko med klack kan
göra underverk med min längd och mina ben. Så from now on: inga skor
utan klack.



Kvällen bjuder på fläskfilégryta, fruktsallad, glass och
melodifestivalmys med världens bästa. Svårslaget!

Love. /J

Kommentarer
em säger:

JOHANNNA vilka fantastiskt snygga skor, vart har du köpt dom?



Sen var det de där med lopp, om du ska springa, säg till mig för jag är grymt på. Vi kan ju peppa varndra lite med då. Jag flyttar ju hem nu till sommaren så det vore ju skitkul om vi kunde slå vore löparrundor ihop. kanske kunde ta en svettig tur tillsammans och lite så.. kraam

2011-03-05 | 18:42:11
Bloggadress: http://emeliethalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback