Födelsedag.

Regn och rusk denna torsdag. Innehållsförteckningar,
sidnumreringar, teorianknytningar, anknytningar till
modeller och validitet/reliabilitet har upptagit hela min
dag. I hopp om att känna mig lite mer pigg och tillfreds
med livet, har jag varit ute en snabbis, aktiverat hjärnan
med presentinslagning och tagit på mig en färgglad tröja.
Man gör vad man kan för att pigga upp en dag full av
alldeles för mycket datorarbete.

Min favorit Moa fyller 6 år idag. Ringde henne innan och
hon var världens lyckligaste mitt i presentöppningen.
Grattis, fina du.



Och nu till ett vårtecken. Våta av regn stod de tappra i landet.
Mors trädgård är fylld med krokusar.



Så nu bryr jag mig inte om regnet. Våren är på väg. Det älskar jag.
Don't let your dreams touch the ground
You are my everything
You are my dreams come true.
- Jennifer Brown.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback