Dag 04 - Vad bjuder jag på för mat?

Jag älskar det mesta som har med mat att göra.
Att planera den, att tillaga den, att experimentera
med den och att äta den. Den enda aktiviteten som
inte faller mig i smaken är att handla.

Så den mat jag bjuder på är väldigt varierad.
Allt från kycklingpaj till chipslåda, från lax
med klyftpotatis till fläskfilégryta. Man kan
få vad som helst serverat hos mej! Jag har
dock fastnat för klyftpotatis, så det finns en
risk att jag är lite tjatig med det ibland.

En sak till: Hos mig behöver man aldrig vara
hungrig. Det lagas mat i mängder i mitt röda
kök!

So long!

Kommentarer
Julia säger:

Jag håller med dig Johanna, klyftpotatis är SÅ gott :)

2011-03-02 | 21:36:06
Bloggadress: http://jullethebulle.blogg.se/
Sigrid säger:

tycker om att handla om man hamnar i en mysig matbutik med lite folk -ötyp lanthandeln i tolg.



men hamnar allt för ofta på stormarknad med för mycket folk med oförmåga att framföra en kundvagn. Alltid ska jag ha något läääängst in och läängst bort från kassan med. Att de inte fattar att inte alla impulshandlar på vägen tillbaka till kassan utan bara vill ha det man kom dit för.



Laga mat och BAKA är det bästa :)



Kramen

2011-03-02 | 21:54:08
Bloggadress: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback