Uppladdning.

Här sitter jag och knaprar Dextrosol efter dagens blodgivning.
Allt för att hålla blodsockret uppe till träningen ikväll. Ja, jag vet
att man inte ska träna efter blodgivning, men jag gör det ändå
för på mig har det ingen större inverkan förutom att jag inte
orkar lika mycket som jag brukar. Man får bara inte glömma att
andas mellan varven och att dricka mycket vatten. Viktiga
faktorer.

Tror ni jag fotar mycket med min systemkamera? Det gör jag.
Den är helt fantastisk.

Off to Växjö!

So long!

Kommentarer
Evelina säger:

Nää man ska inte träna efter blodgivning. Sist jag gav blod och tänkte träna så svimmade jag :P

2011-06-21 | 15:41:26
Johanna säger:

Ojdå! Tack för tipset, Eve. Men det gick lika bra idag som förra gången. Om man bara saktar ner när man är på gränsen till att svimma, så löser det sig :). Kram

2011-06-21 | 21:11:36
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback