Det här är trist.

Med en sambo som älskar att zappa och att se på TV,
kan livet lätt bli lite tråkigt. Så nu sitter jag här och
ångrar att jag valde träningsvila idag. Som alla andra
gånger när jag sätter mig framför TV:n och inser att
det inte finns något att titta på, samtidigt som Erik
knappt kan välja kanal, för att alla program är hans
favoritprogram. Är det inte Speedway så är det
Äntligen hemma
eller The big bang theory eller fotboll
eller 112 - på liv och död eller.. Listan kan göras
oändlig. Livet framför en TV är inte ett liv som passar
mig. Så nästa gång jag bestämmer mig för att försöka
mig på en myskväll i soffan, så lovar jag mig själv att
träna eller hitta på något annat relevant. TV får mig att
krypa ur skinnet. Så nu tänker jag äta salta pinnar istället.
Och imorgon ska jag springa milen innan jobbet. Det är mer
min melodi.

Hej, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback