Vårtermin VS Hösttermin?

Är du som jag? Uppskattar du höstterminen mer än vårterminen?
Det gör jag. Varför? Höstterminen är kortare. Det är den enda
enkla anledningen. Ja, och att jag inte har något problem med
den mörka perioden på året. Jag tänder ljus och är lika glad trots
att mörkret smyger sig på redan vid 15-tiden.

Så, mina vänner. Hur mäktar vi med den långa, väldigt långa
terminen som ligger framför oss?
Vi skaffar oss saker att se fram emot! Så här tänker jag göra:

  • Utnyttja spa-presentkortet min sambo fick i 30-årspresent.
    OK, HAN utnyttjar och jag betalar för mig.
  • The Ark 18/3 Trädgår'n i storstaden Göteborg - see you there!
  • Tänd ljus, tänd ljus och tänd ljus.
  • Skidbackarna är öppna flera månader framöver, hörni! Det ska
    vi utnyttja till fullo. Åk, åk, åk!
  • Alla ni som gett nyårslöften angående träning - håll dem!
    Kämpa med mej!
  • När allt ovan är gjort - då är det inte länge till skinnjackan
    kryper fram ur gardroben och resten går som en dans!
För er som inte tror att mina tips hjälper, här finns fler:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8387464.ab



So long!

Kommentarer
Julia :) säger:

Jag är som du!!

Tack för du ger mig en knutta motivation :) KRAAAM.

2011-01-10 | 14:19:24
Bloggadress: http://jullethebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback