Svordomar.

Jag känner just nu en obeskrivlig längtan att få
flytta härifrån. Det där är något som pendlar för
varje dag. Jag kommer aldrig kunna köpa mig
något hus eller ta ett beslut om var jag ska slå mig
till ro. Idag vill jag ta mig härifrån för att slippa de
människor jag ogillar (milt uttryckt), slippa snacket
om den och den, slippa bry mig om de människor som
inte kan säga ett sant ord och slippa de vuxna som
beter sig som fjortisar.

Och till råga på allt, så behöver jag vila. Ja, det är
sant. Även vi odödliga superkvinnor som orkar att
plugga hela året samtidigt som vi jobbar, behöver vila.
Lustigt va?



I know the neighbourhood
They're talking shit when the story is good
And the tales grow taller all down the line.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback