Lite mycket.

Ibland får jag sådana där perioder då det är
mycket att fundera på. Skolprylar. Jobbprylar.
Klippa sig? Inte klippa sig? Vad ska vi handla?
Ska vi äta något gott ikväll? Nej. Det får bli
mackor för Johanna orkar inte tänka. När kommer
mitt SIM-kort till min nya mob? Ringa Halebop? Igen.
Har du mailat praktikplatsen? Nej, just det! Jag gör det nu.
Extrainlagd schematid? Oh no. Jag som redan hade ont
om tid för de två individuella uppgifterna. Har dock
lugnat mig en aning och röjt undan en del av dem ikväll.
Hur går jag ner i vikt mest effektivt? Jobba, jobba, joobba!
Fundera, fundera, fundera. Ät sunt. Kör hårt!
Har jag anmält mig till träningspassen? Bra, det gjorde Ulle.

Idag sa Erik "Jag är inte van vid att du är sådär.. tyst".

Ibland blir det, helt ofrivilligt, lite mycket i den här hjärnan.
Då lyssnar jag på Minnah Karlsson - Twist and shout.
Så löser sig det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback