Let's go!

Okej, nu kör vi, hörni!
Vi minskar ner på godiset (för att inte säga "slutar helt").
Och jag ska även försöka minska på chipsintaget, även om
det kommer bli svårt. Popcorn är nyttigare. Eftersom chips
är min last och något jag verkligen älskar så ska jag inte sluta
helt med det, utan minska ner intaget till hälften.

Alkoholintaget är redan lågt, och så ska det förbli. Man skulle
nästan kunna säga att jag inte dricker någon alkohol alls.

Jag har läst på nätet om Cleanse. Någon form av rensare
för kroppen? Ni som vet mer - berätta för mig!
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8350632.ab

Träning 4 pass/vecka fortsätter även 2011. Dock i lite andra
former än bara löpning och spinning. Tankarna går i core, crosstraining
och styrketräning.

Vad tror ni om detta? Jag tror vi kööööööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback