Dag 01 - presentera sig själv.

Snart 25 år. Envis och realistisk som min far.
Träningsnarkoman. Kärleksfull som min mor.
Eriks beskrivning av mig är bl.a "vansinnig".
Och ja, det kan jag bli. När det är befogat eller
när jag inte ätit ordentligt. Jag är tillgiven och
beroende av kärlek och mina nära. Studerar
till arbetsterapeut i Jönköping och har där
världens bästa klasskamrater. Jag har tre
tatueringar som alla är personliga. Jag lämnar blod.
Jag är berrikad med en fantastisk familj, men enligt listan
presenteras den senare. Jag vill gärna tro att
jag ställer upp på mina nära. Jag är inte helt
humorlös, men jag har ibland vissa problem med
att uppfatta ironi. Det är inte för att jag är
otrevlig som jag inte vinkar när jag cyklar, jag har
dålig balans och behöver händerna till styret.
Jag lider av huvudvärk ungefär 7 dagar av 10, det
säger ganska mycket om hur jag behöver kämpa
med mina sårbarhetskänslor. Äta på rätt tid. Sova
lagom mycket. Dricka mycket vatten. Träna regel-
bundet. Undvika alkohol. Gå ut för frisk luft flera
gånger om dagen osv. Mina nära tror dock på att
glasögon skulle avhjälpa en del av smärtan.
De
kan ha rätt.

Kommentarer
Gitte Grann säger:

Kan va nåt från nacken också ...prova med en kiropraktor.Klart värt ett försök :-)

2011-02-16 | 22:22:51
Annica Nyberg säger:

I love you to !

2011-02-18 | 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback