Here I go again...

Efter två timmar på en enormt bekväm buss anlände jag till
Göteborg. Storstadspulsen slog mot mej som en vägg. Folk
sprang. Väskor hit och dit. Inte så vi gör i Rörvik, precis.
Knappt ens i Jönköping, faktiskt. Jag gillar det ändå på något vis.

Imorgon ska jag till Ellen och fila vidare på C-uppsatsen. Den
går lika bra fortfarande, det vill säga inga bakslag. Även om
diskussionsdelen först verkade mer krånglig än vi trott. Det var
dock bara en synvilla - vi ordnade upp den lika bra som allt annat.

På fredag ska jag försöka uträtta några ärenden. Vi får se hur bra
jag lyckas med det, med tanke på att hela den här stan lär julhandla
samtidigt som jag.

Vi hörs!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback