Semester del 6 - Vägen hem

Efter 14 härliga dagar på resande fot var det dags att
ge sig av hemåt, tyckte mina föräldrar och Erik. Jag
delade inte deras uppfattning, men väluppfostrad som
jag är så följde jag snällt med. Insåg att det inte var
läge att ställa till med en scen mitt i Italien.

Första natten blev ett nostalgistopp i vackra Codroipo.
37 grader och öl var en populär kombination.








Här emellan hann vi med Örnnästet, som visats i tidigare inlägg.
Andra natten spenderades i närheten av Regensburg. Glass
intogs i så stora lass så jag och mamma knappt överlevde.








Frukosten intogs på ett litet bäckerei bredvid hotellet.



Sedan vart det gasen i botten hela vägen hem. Trötta landade vi på
Storgatan och jag längtade tillbaka till att vara på resande fot efter
ungefär 4min*.

*Den tiden det tog mig att låsa upp ytterdörren, släpa in alla väskor och
mötas av en överhettad och instängd lägenhet.

Och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback