Orange vardag.

Fördelen med mitt jobb är att man vet precis när
man kan och bör fynda. Så det var ju verkligen
tur att jag hann köpa mina balkongmöbler typ
dagen innan hösten trängde sig på. De står just
nu inne och skriker efter att bli använda, men det
ser inte ljust ut. Men de är så illande orange och fina
att jag längtar efter att sitta på dem. Nästa sommar,
om vi har tur.




Bilder: Svenssons i Lammhult

Över till något annat som är väldigt viktigt: Innan jag åkte
till jobbet idag satsade jag alla kort på en kort men effektiv
löprunda. Jag gjorde, med andra ord, mitt första försök på
en explosionsrunda på 5km och satte den på 26:40. Personligt
rekord. Jag hade inte en enda syremolekyl kvar i lungorna när
jag kom hem. Jag är nöjd. Och med tanke på hur resten av min dag
varit så får jag vara tacksam för det lilla.

Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback