Nertryckt i skorna.

Jag säger som såhär:
Idag gav jag upp. Jag gav upp. Jag ger väl aldrig upp?
Erik blev förvånad, chockad och överraskad över orden
Jag fixar det inte, jag kräks! Så jag fick snällt traska hem
från backen och inse att de planerade intervallerna gått
helt åt helsike.
MEN. Det finns ett men. Jag ger mig inte så lätt. Imorgon
tar jag med mig Amanda, springer tre varv i elljusspåret
med några extra energitömmande varv i backen. Så får
det bli, eftersom statusen på dagens träning blev under
all kritik. Jag ger väl aldrig upp? Det ligger inte i min
natur.

NU KÖR VI!

Kommentarer
Evelina säger:

Bra Johanna. Huvudsaken är ju att man aldrig ger upp. Sen kan man inte ligga på topp jämt. Även om man gärna vill ;)Fortsätt kämpa!!

2011-08-04 | 07:43:33
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback