Ibland fungerar det inte.

Jag har haft den sämsta träningsveckan i mannaminne.
Jag har varit så slapp, inte orkat, inte velat och fått ge
upp emellanåt. Det ska dock bli ändring på det i nästa
vecka. Jag rivstartar därför v.32 med milen med Amanda.
Midnattsloppet närmar sig och det finns inte tid till att
bara vara. Jag har svårt att motivera mig till att springa
när jag kommer hem halv sju. Den här veckan är det
dock inget att be för - det är bara att köra. Hoppas
Amanda ställer upp på mig (som hon alltid gör) och
hjälper mig ta mig igenom mina löprundor även senare
på kvällen.
Idag var meningen att jag skulle sprungit intervaller i
backe. Men min PT till sambo var inte hemma och jag var
ändå trött och hungrig när jag kom hem från jobbet. Så
det blev en 40minuters powerwalk och en välbehövlig dusch.

Nu är det snart Beck på TV. Det gillar jag :).


Nu kör vi lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback