För kärlekens skull.

Kl. 13:16 ringde mobilen.

- Hej. Får jag komma bort till dig en pyttestund?

Liten T var rastlös och hennes far behövde klippa gräset.
Och Moa var hos Tekla.

- Såklart du får! Ska jag komma och möta dig?
- Jaaa..

Och där satt hon snällt på Anitas trappa (ända dit gick
hon helt själv) och väntade. Sedan gick vi hand i hand
hem och skrev handlelista. Thelma skrev lök och ägg.
Och andra viktiga saker som paketglass och grädde. Sedan
var vi redo för våffelbak.
På vägen till affären stannade vi såklart vid gungorna.
I affären kom liten T sedan på att hon nog behövde köpa
en strutglass också. Det får man för sin faster! Sedan
spenderade vi eftermiddagen med clementiner, popcorn
och Mysteriet på Greveholm.
Lagom till våffelkvällsmaten dök även Moa upp.


Är de inte underbara? Jag blir så varm i hjärtat av dem.
Och tårig i ögonvrån. Det är så mycket kärlek att man blir
överväldigad.














You're the meaning in my life, you're the inspiration.

Kommentarer
Ida säger:

Åh va bedårande dom är! =)

2011-08-17 | 20:51:12
Julia säger:

Dom är för söta dom :)

2011-08-17 | 21:00:33
Bloggadress: http://jullethebulle.blogg.se/
matilda säger:

ååh mina fina tjejer. helt underbara! jättefina bilder.

2011-08-18 | 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback