Vinnarskalle?

Jag brottas just nu med problematiken att
känna sig som en flodhäst för att man inte
tränat under en dag. Planen var till exempel
att jag, idag, skulle träna ett kortare egen-
komponerat styrkepass eftersom jag sprang
igår. Dock gör sig den dubbla träningsvärken
från i lördags och igår påmind, så resultatet
blev träningsvila. Klokt beslut, säger mitt
förnuft. Djävulen på min axel piskar mig dock
och påminner om det välkända flodhästfenomenet.


Så länge jag kan hantera den där djävulen, så
kör jag på i samma tempo. Mer flodhästfenomen
till mej! Då fokuserar jag bättre. På mitt mål.
På att vinna.
Keep up the good work, mates.

We're gonna be victorious.
- Linda & Velvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback