På rätt väg.

Jag skulle vilja nämna den här dagen i samma mening
som ordet effektivitet. Jag och Ellen låg tidigare efter
med det mesta i kursen, men har hållt huvudena kalla
och lyckats redovisa saker som inte funnits. Problematiken
vi haft med att komma igång, hitta rätt i kursen och jobba
utan någon som helst motivation lossnade dock idag. Vi
kom igång, vi förstod syftet med kursen och vi har insett
att vi måste prestera trots bristande motivation. Så nu har
vi en projektidé och en bra början. Thank God.

Kvällen har spenderats på gymmet i form av det näst
sista core/styrkapasset för den här terminen. När
passen sedan slutar gäller det för mig att träna tills
jag nästan kräks helt på egen hand.
Beach 2011 - here I come!

Hot like a smoking gun.

Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

Ja fasen va duktiga vi är, fast mest du. Jag glider mest med på ett bananskal när det gäller snacket hehe. Onsdagens insats var imponerande med tanke på vår motivation. Men vi kämpar på. Heja oss :).

Puss hjärtat och ha en fin påsk

2011-04-21 | 13:25:41
Anthonykathinka säger:

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-10-27 | 08:25:07
Bloggadress: http://anthonykathinka.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback