Milen.

På en, enligt mig, acceptabel tid. För att vara
första gången för säsongen och i den första
värmen, så är jag nöjd. Det finns hopp om att
fixa Midnattsloppet på under en timme. Många
kan anse att det målet är för lite utmaning och
tycker att man ska satsa på 50 eller 55 min.
För mig är under en timme en utmaning som
räcker för mig. Dels för att jag nöjer mig med
det och dels för att jag inte vill äventyra mitt
vänstra knä mer än nödvädigt.
Och nu infinner sig den där underbara trötta
känslan i benen, den som gör att en mil är värt allt slit.

Och solen har värmt min kropp idag också.
Lite för mycket och lite väl bra.

I'm walking on sunshine.

Kommentarer
EM säger:

Du tänker alldeles rätt! Huvudsaken är att man kommer i mål. Vilket vi kommer att göra. Jag diggar verkigen dig, för du inspirerar mig. TACK!

2011-04-22 | 21:09:57
Naggblog3461 säger:

Very nice site. Will sure visit again.

2011-06-10 | 12:28:52
Bloggadress: http://naggblog3461.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback