Fartfyllt farväl.

Jag tänker att jag ska beskriva söndagkvällen
med ord. Men när jag försöker så finner jag
inga ord som beskriver varken känslor eller
stämning. Ola Salo är gud. Det är alla som såg
honom agera igår, röranade överens om. Och
när tonerna av covern Känn ingen sorg för mig, Göteborg
rullade igång kunde jag inte känna annat än
just sorg. Klassiker som One of us is gonna die young,
Father of a son
och It takes a fool to remain sane
varvades sedan med pärlor som Joy surrender, Superstar
och  Disease för att sedan avslutas med Calleth you, Cometh I.
Ett fantastiskt farväl. Fast lite ljuger jag. Vi ses på
sommarturnén - det definitiva farvälet.



I don't have words to say how much I think I owe you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback