Oh crap.

Nu tänker jag klaga på vädret. Och eftersom detta
är min blogg, så klagar jag så mycket jag vill.
Snön är för tidig. Snön utsätter svenska folket
för fara när den kommer så här års. Vi får stå
ut med snön så många andra månader om året
- så snälla, låt oktober vara snöfritt.
Jag är en sommarmänniska, det är ingen tvekan om
det. Så jag kanske är lite partisk. Hösten går också an
när den visar sin bästa, soliga, färgglada och
humörshöjande sida. Alltså inte snöstorm, regn,
blåst och bilolyckor.

Jag tänder ljus, kryper ner i soffan och andas in
min killes doft. Mycket bättre än det som sker
utanför mitt fönster.



Dessutom är kvällen gjord med Halv åtta hos mig, Bonde
söker fru
och Grey's. Tvivlar på att det kan bli bättre.

Puss! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback