Måndag.

Klockan är 12:58 och jag har redan hunnit med:
  • Powerwalk i ett soligt Rörvik. Inte dumt, inte dumt alls. Trots att de sätter eld på bilar här numera, så måste jag säga att jag hellre bor här än i Stockaryd.
  • Dusch
  • Vädra täcken, byta lakan.
  • Tvätta. Kuddöverdrag, lakan och andra nödvändiga ting.
  • Laga middag i form av pasta carbonara till mej och E.
Jag är vad man kan kalla effektiv. Funderar eventuellt på att
plugga lite innan dagen är slut. MEN. Det är Beverly Hills i två
omgångar på TV. Sedan görs ett effektivt byte över till That '70s show.
Och efter det vill jag gå ut en runda till. Så jag kanske skiter i
pluggandet..


You're so good to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback