Idag.

Jag funderar på om det är jag som hatar världen
eller världen som hatar mej idag. Kan också tänka
mej en kombination. På spinningen jävlades min cykel
- den hatade mej och jag hatade den. Jag svor.
För lite mellanmål = ingen energi till träning.
Fel nyckel i låset = dörren går inte att låsa upp
= förbannad (för att säga det milt) Johanna. Jag har
även varit irriterad över att träna på bestämda tider.
Fördel storstad - man kan träna när man vill. Vilka
dagar man vill. Vilka tider man vill. Dröm.

Nu Robinson - sedan tänker jag inte göra något annat än
att gå och lägga mej.

Hejdå.

Kommentarer
Anonym säger:

Du kan ju alltid öppna ett gym i rörvik och engagera människorna där? :) (Från Emma som inte vill ha sin Johanna i storstan då det innebär långt bort ;))

2010-10-15 | 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback