Löpning.

Tidigare i sommar var jag bra på löpning.
Nu har jag märkt hur fort man tappar allt man bygger upp.
Så nu är projekt "Få tillbaka sommarens kondition" igång.
Jag var på gymmet så sent som idag på morgonen. Tanken
var att försöka köra minst 6 km. Failure. Det slutade på
5 km och jag får nog inse att jag inte fixar mer just nu.
Halsen värker värre och värre emellanåt så nu är inte
heller rätt tillfälle att börja bygga kondition. Men jag
gör det ändå, så länge jag står på benen kan inget
hindra mig.

Så träningspass nummer 2 för den här veckan är avklarat.
Imorgon ger vi oss på nummer 3.

Men nu tänker jag bara kika på Vänner följt av Bonde söker fru.
Avslutar med Grey's. Bra dag!

So long, mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback