Jag måste ha.

Jag har en plan. På hur mitt framtida vardagsrum ska
se ut. Problemen är att rummet i fråga måste vara stort
och att det kommer bli dyrt. Riktigt dyrt. Med det jobbet
jag har, så kan jag inte svara för hur det här kommer sluta.
Med varma nyanser och härlig belysning kommer jag
göra det till världens mysvänligaste vardagsrum. Och det
måste finnas en stor vägg att placera min string-hylla på.

Mina hang-ups just nu:



Lampan heter Astoria och kommer från Ruben Lighting.
Den är så snygg så man blir tårögd och dyr så man
tappar andan. Kuddarna heter Siam och kommer från Mimou.
När jag gifter mig ska jag önska mig ett presentkort på mitt
eget jobb. Och jag vill aldrig sluta jobba där.

Och förresten så har vi 10 % på alla ordinarie priser fram till
tisdag! Skynda dej! www.svenssons.se

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback