Inget stoppar mig.

Med lila naglar och tubtopp kunde inte lördagkvällen
bli annat än bra. Så bra. Så otroligt bra. Vi är ett bra
team, jag & Stina. Och våra sambos.

Idag har jag slagit rekord. Igen. Ja, om man ser till att
jag inte sprungit särskilt mycket sedan 21/8. Idag ut-
manade jag dock löpbandet på 7,5km. Det är ett härligt
rekord att slå. Med den här formen och den där envisheten,
som jag alltid vet när jag ska plocka fram, så är jag snart
uppe på milen igen. Till jul är jag tillbaka och tomten
kan slänga sig i väggen!

Biggest loser-final, heja Maria!

I've gone through changes, I've gone through pain.
But it's not enough reason for me to go insane!

Kommentarer
Emelie säger:

Jaa bara ge han. Tomten alltså ;)

2010-11-22 | 20:36:38
Bloggadress: http://emeliethalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback