Ett steg till.

Det mest använda, mest klassiska och mest
klyschiga uttrycket: Tiden går så fort.
Och jag vet att alla säger det och  att ni hör det ofta.

Men det stämmer. Veckorna rullar. Grey's är igång.
Biggest loser Sverige är snart slut. Fredagsmysen
avlöser varandra. Fler och fler träningspass kan
man lägga på hyllan. Och julen närmar sig.
Och vet ni vad det innebär?
Att jag snart har pluggat färdigt. När jag tagit
min examen behöver jag aldrig mer sätta mej
i skolbänken. Jag blir chef över mitt eget liv.
Jag kan ta ett steg till uppåt på stegen som
kallas Mitt liv. Och det, mina vänner, är vad
som motiverar mig just nu. Det tillsammans
med familj, sambo och vänner.
My life would suck without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback